Salve!

Witam Cię serdecznie i zapraszam do ponownych odwiedzin.

wtorek, 17 maja 2011

Droga wyjścia



"(...)kiedy nie podoba ci się ten świat - wtedy możesz wyjść(...)
Mooji. http://youtu.be/k4sbvkoCwwQ
www.mooji.org

Tytuł filmu: Nie cieszy mnie moja egzystencja.

Zastanawiałam się czy dawać filmy w moim blogu. Miałam zamiar tego nie robić. Obejrzałam dziś rano ten film i spontanicznie :) zdecydowałam, że umieszczę go. Miłość i współczucie Moojiego spotyka się z cierpieniem i lękiem pytającego. Dopiero wczoraj spotkałam tego Nauczyciela na swej drodze i po obejrzeniu tego filmu mogę tylko cieszyć się, że będzie wkrótce w Polsce.
http://mooji.pl/events/mooji-w-polsce

3 komentarze:

Michał Gawenda pisze...

Jak najbardziej polecam umieszczać filmy, które Nas inspirują :)

Niestety film został usunięty :/

Michał Gawenda pisze...

Witaj,
Przeczytałem Twój tekst o blogu. Muszę przyznać, że wzruszył mnie do głębie. Nie jest pewien ale chyba wiem o czym piszesz..

P.S. Proszę napisz do mnie na e-mail
michalgawenda86@gmail.com

Catta pisze...

Film znów można wyświetlić. Dzięki za info.
I dziękuję za Twoje wzruszenie :).